Monday, March 31, 2014

Big News


The Move

Hey guys- 
I have something to tell you.

The Move

But first, have a cookie...

The Move

...and some root beer.

The Move

"Wow thanks!"
(munch, munch)

The Move

(munch, munch, slurrrrp!)

The Move

"So, what's going on?"

The Move

WE'RE MOVING!!!

The Move

We'll be moving out of this house and living 300 miles away!

The Move

Exciting, huh? What do you guys think!

The Move



The Move

"I don't want your cookie anymore."

The Move



The Move

(HURK!)


24 comments:

Hajime said...

Where to?

Kerstin said...

I went like this:

Yay, cookies! \o/

Ewww, upchuck. :(

Good luck with the movie. Can't wait to see the new digs.

Anonymous said...

Poor boys! Hope they cheer up soon. I'm dying to know what will happen next already...

Kerstin said...

Er, move. Not movie. Though I'd wish you good luck for that too. :)

Curious Little Bird said...

Aww. So funny.

fishgirl182 said...

haha. good luck on the move. :)

Anonymous said...

I understand Ickle quite well. Although I have moved abt. 30 times in my life (in as many years) it is always a tough decision and requires a lot of work. I am not quite a person, who laying her hat in any place would be at home.

Hopefully everything goes well.

Br, Maarit from Finland

aliceFashion said...

love it :)))

Karate Mom said...

LOL!!! I love their reactions!! So cute!

❤ Cate ❤ said...

Adorable, I'm sure they'll grow to love their new home xoxo

Jiji said...

Hint!!!!

zha herbal said...

informasi yang sangat bagus

suki pooki said...

They're so adorable and a move! How exciting! Keep up the great work~

Gina said...

Poor ickle. He's obviously not happy with the big news. Wonder what he'll do next.
Good luck with the move.

Luisa Rafidi said...

April fools'? :D

Ninda said...

supaaaa cuteeee

Taryn said...

I hope ickle and Lardee feel better about the move! Where are you going?

Kaleena said...

HAHA LOVE IT!

tater-tot said...

Oh my gosh! We will miss you!

-Vandana

Tails from the Foster Kittens said...

think of it this way.. Moving is like your trip to Paris, only you get to bring all your stuff with you..

joods said...

Do you need help with the move? By the way I'm volunteering...if it's not an April Fools prank. :)Will you tell us (as well as ickle and Lardee) where you're moving to?
Good luck!

Tracie said...

Aw really? I'll miss having you around in the Bay Area (even though I don't know you personally lol). The tiny root beers were too cute, BTW :D

dumb martha said...

omg, is lardee vomiting! pooor lardee and ickle :)

Nutritionist Bristol Girl said...

How does a tooth digest? lol